OKA FLIGHT SERVICES

Logo OKA FLIGHT SERVICES s.r.o.

LETECKÁ ŠKOLA

Absolvujte výcvik u vojenských profesionálů

Jsme středisko pilotního výcviku pro ULL 06/2018 a oznámená organizace pro výcvik CZ.DTO.114 – ZJISTIT VÍCE

Nabízíme pilotní výcviky pro začátečníky i pokročilé

Tým zkušených pilotů

Náš základ tvoří zkušení vojenští a civilní piloti, kteří chtějí předávat zkušenosti dalším leteckým nadšencům.

Zodpovědný přístup

Létáme s využitím armádních leteckých výcvikových a organizačních principů. Považujeme je za nejlepší přístupy k létání, jsou totiž prověřené roky praxe a životy mnoha našich kolegů,

Skvělá letecká parta

Jsme lidé, kteří rádi létají a užívají si spolu výbornou leteckou partu,

Na čem létáme

Kde létáme

Hradec Králové

Přerov

Ostrava - Mošnov

Naši instruktoři

Členové našeho týmu jsou především bývalí profesionální piloti,
většinou vojenští letci s bohatými leteckými zkušenostmi.

Ing. Leoš Liška

Celkový nálet 4000+ hodin

Létá od roku 1982, původně vojenský pilot, instruktor, zalétávací a display pilot na letadlech L – 29 Delfín, L – 39 Albatros, Suchoj Su 25 K a UBK.

V současnosti zkušební pilot, instruktor ultralehkých letadel a letadel všeobecného letectví s kvalifikací CPL, IR, IRI SEP, FI MEP.

Ing. Jan Vachek

Celkový nálet 1900+ hodin

Vojenský pilot v záloze. Létané typy  L-29, L-39, Mig-21, Su-22, test Harrieru a Gripenu.

V současnosti pilot instruktor na ultralehkých letadlech.

Ing. Tomáš Kvítek

Celkový nálet 4300+ hodin

Létá od roku 1982. Původně vojenský pilot instruktor na typech L-29, L-39, MiG-21, Su-22. Z civilních letounů potom Z-142, C-152, C-172.

V současnosti převážně pilot instruktor na ultralehkých letadlech.

Milan Formánek

Celkový nálet 1500+ hodin

Létá od roku 1969, působil v civilním a armádním letectví na kluzácích a na letounech Z-37, L-29, L-410, Z–142, L-200, IL-14, MIG-21, SU-22 a na vrtulnících  Mi-24, Mi-17, W-3A Sokol.

V současnosti létá jako instruktor UL letadel a  pilot UL virníků s celkovým náletem: 1.500 hodin / 2.800 letů / 350 hodin jako instruktor.

Ing. Robert Kamený

Celkový nálet 1600+ hodin

Létá od roku 1983, původně vojenský pilot, na letadlech L – 29 Delfín; L – 39 Albatros; Mig – 21 U, UM, MF; SU-22 UM3K a M4.

V současnosti zkušební pilot, instruktor ultralehkých letadel a pilot letadel všeobecného letectví s kvalifikací PPL, SEP, TMG, TOW.

Ing. Milan Koutný

Celkový nálet 3800+ hodin

Létá od roku 1985. Počátky v aeroklubu Šumperk na L-13 Blaník, Vt–116 Orlík a Z-142, poté vojenský pilot na typech Mi-2, Mi-8, Mi-17 a Mi-171š. Instruktor za všech povětrnostních podmínek ve dne i v noci, včetně létání s NVG. Zalétávací pilot a display pilot AČR. U AČR skončil v roce 2011 jako velitel vrtulníkové letky. Jako pilot se zúčastnil misí IFOR (Bosna a Hercegovina), SFOR (Bosna a Hercegovina), KFOR (Kosovo) a ISAF (Afghánistán).

V současnosti zkušební pilot a instruktor ultralehkých letadel.

Jaromír Bouda

Celkový nálet 7000+ hodin

Létá od roku 1985, původně sportovní pilot plachtař, následně vojenský pilot, instruktor, inspektor na vojenských proudových a vrtulových letadlech.

Celkový motorový nálet cca 7000 hodin, z toho 1000 na proudové technice, 3000 na vrtulové technice, 500 na turbovrtulové technice a 2500 na ULL. Z toho cca 3500 instruktorských. IFR cca 800 hodin. Bezmotorový nálet cca 500 hodin.

Jiří Pešava

Celkový nálet 2400+ hodin

Létané typy: L 29, Mig21 (instruktor, zalétávací pilot), v aeroklubu Z 126, Z 226, Z 42, Z 142, Z 43, C 152, C 172, L 60, L 13 Vivat., CPL s kvalifikací PAR, TOW.

V současnosti instruktor ULL.

Ing. Jan Kánský

Celkový nálet 400+ hodin

Létá od roku 2014.

V současnosti pilot ULL, učitel teoretické přípravy pilotů ULL, handling a dispečer AFIS na letišti v Hradci Králové.

Michal Vejběra

Celkový nálet 800+ hodin

Létá od roku 2011. Pilot s licencí PPL na typech Cessna 152 a 172.

V současnosti pilot instruktor na ultralehkých letadlech.

Martin Švarc

Celkový nálet 1700+ hodin

Létá od roku 2005, kdy zahájil plachtařský výcvik v Hanáckém aeroklubu Olomouc. Od roku 2009 tam působí jako instruktor.

Celkový nálet cca 1200 hodin a 3000 startů.

Petr Adamec​

Celkový nálet 220+ hodin

Lukáš Grossman

Celkový nálet 220+ hodin

Metodická rada

Poradní orgán složený z nejzkušenějších letců.

Metodická rada skládá se ze stálých členů, to je vedení a team leadeři, a z nestálých členů, což jsou další pozvaní letci. Schází se v pravidelných intervalech nebo mimořádně když je to potřebné.

Zabývá se:

  • posuzováním metodik létání
  • projednáváním obsahu všech metodických shromáždění
  • projednáváním opatření k přípravě instruktorů
  • projednáváním otázek spojených s přeškolováním na novou leteckou techniku
  • posuzováním dosažené úrovně bezpečnosti letů a podíl vedoucích zaměstnanců na bezpečnosti letů
  • projednáváním opatření ke zkvalitňování organizace a uskutečňování leteckého výcviku
  • posuzováním stavu učební a výcvikové základny
  • posuzováním profesionální kvality letců
  • posuzováním a předkládáním návrhů na nutné změny a úpravy v leteckých předpisech a jiných dokumentech
  • zobecňováním charakteristických chyb letců při leteckém výcviku
  • vyhodnocováním plnění závěrů předchozích metodických rad.

CERTIFIKACE

Oprávnění  střediska pilotního výcviku a Schválení programu výcviku (DTO) vydaného pro OKA FLIGHT SERVICES

Máte zájem o získání leteckého průkazu s námi?

Přejít nahoru