Jsme středisko pilotního výcviku pro ULL 06/2018 a oznámená organizace pro výcvik CZ.DTO.114 – ZJISTIT VÍCE
Nabízíme pilotní výcviky pro začátečníky i pokročilé
- Základní pilotní výcvik ULL
- Pokračovací pilotní výcvik ULL
- Licence LAPL, PPL a vyšší
Tým zkušených pilotů
Náš základ tvoří zkušení vojenští a civilní piloti, kteří chtějí předávat zkušenosti dalším leteckým nadšencům.
Zodpovědný přístup
Létáme s využitím armádních leteckých výcvikových a organizačních principů. Považujeme je za nejlepší přístupy k létání, jsou totiž prověřené roky praxe a životy mnoha našich kolegů,
Skvělá letecká parta
Jsme lidé, kteří rádi létají a užívají si spolu výbornou leteckou partu,
Na čem létáme
Naši instruktoři
Členové našeho týmu jsou především bývalí profesionální piloti,
většinou vojenští letci s bohatými leteckými zkušenostmi.
Ing. Leoš Liška
Celkový nálet 4000+ hodin
Létá od roku 1982, původně vojenský pilot, instruktor, zalétávací a display pilot na letadlech L – 29 Delfín, L – 39 Albatros, Suchoj Su 25 K a UBK.
V současnosti zkušební pilot, instruktor ultralehkých letadel a letadel všeobecného letectví s kvalifikací CPL, IR, IRI SEP, FI MEP.
Ing. Jan Vachek
Celkový nálet 1900+ hodin
Vojenský pilot v záloze. Létané typy L-29, L-39, Mig-21, Su-22, test Harrieru a Gripenu.
V současnosti pilot instruktor na ultralehkých letadlech.
Ing. Tomáš Kvítek
Celkový nálet 4300+ hodin
Létá od roku 1982. Původně vojenský pilot instruktor na typech L-29, L-39, MiG-21, Su-22. Z civilních letounů potom Z-142, C-152, C-172.
V současnosti převážně pilot instruktor na ultralehkých letadlech.
Milan Formánek
Celkový nálet 1500+ hodin
Létá od roku 1969, působil v civilním a armádním letectví na kluzácích a na letounech Z-37, L-29, L-410, Z–142, L-200, IL-14, MIG-21, SU-22 a na vrtulnících Mi-24, Mi-17, W-3A Sokol.
V současnosti létá jako instruktor UL letadel a pilot UL virníků s celkovým náletem: 1.500 hodin / 2.800 letů / 350 hodin jako instruktor.
Ing. Robert Kamený
Celkový nálet 1600+ hodin
Létá od roku 1983, původně vojenský pilot, na letadlech L – 29 Delfín; L – 39 Albatros; Mig – 21 U, UM, MF; SU-22 UM3K a M4.
V současnosti zkušební pilot, instruktor ultralehkých letadel a pilot letadel všeobecného letectví s kvalifikací PPL, SEP, TMG, TOW.
Ing. Milan Koutný
Celkový nálet 3800+ hodin
Létá od roku 1985. Počátky v aeroklubu Šumperk na L-13 Blaník, Vt–116 Orlík a Z-142, poté vojenský pilot na typech Mi-2, Mi-8, Mi-17 a Mi-171š. Instruktor za všech povětrnostních podmínek ve dne i v noci, včetně létání s NVG. Zalétávací pilot a display pilot AČR. U AČR skončil v roce 2011 jako velitel vrtulníkové letky. Jako pilot se zúčastnil misí IFOR (Bosna a Hercegovina), SFOR (Bosna a Hercegovina), KFOR (Kosovo) a ISAF (Afghánistán).
V současnosti zkušební pilot a instruktor ultralehkých letadel.
Jaromír Bouda
Celkový nálet 7000+ hodin
Létá od roku 1985, původně sportovní pilot plachtař, následně vojenský pilot, instruktor, inspektor na vojenských proudových a vrtulových letadlech.
Celkový motorový nálet cca 7000 hodin, z toho 1000 na proudové technice, 3000 na vrtulové technice, 500 na turbovrtulové technice a 2500 na ULL. Z toho cca 3500 instruktorských. IFR cca 800 hodin. Bezmotorový nálet cca 500 hodin.
Jiří Pešava
Celkový nálet 2400+ hodin
Létané typy: L 29, Mig21 (instruktor, zalétávací pilot), v aeroklubu Z 126, Z 226, Z 42, Z 142, Z 43, C 152, C 172, L 60, L 13 Vivat., CPL s kvalifikací PAR, TOW.
V současnosti instruktor ULL.
Ing. Jan Kánský
Celkový nálet 400+ hodin
Létá od roku 2014.
V současnosti pilot ULL, učitel teoretické přípravy pilotů ULL, handling a dispečer AFIS na letišti v Hradci Králové.
Michal Vejběra
Celkový nálet 800+ hodin
Létá od roku 2011. Pilot s licencí PPL na typech Cessna 152 a 172.
V současnosti pilot instruktor na ultralehkých letadlech.
Martin Švarc
Celkový nálet 1700+ hodin
Létá od roku 2005, kdy zahájil plachtařský výcvik v Hanáckém aeroklubu Olomouc. Od roku 2009 tam působí jako instruktor.
Celkový nálet cca 1200 hodin a 3000 startů.
Petr Adamec
Celkový nálet 220+ hodin
Lukáš Grossman
Celkový nálet 220+ hodin
Metodická rada
Poradní orgán složený z nejzkušenějších letců.
Metodická rada skládá se ze stálých členů, to je vedení a team leadeři, a z nestálých členů, což jsou další pozvaní letci. Schází se v pravidelných intervalech nebo mimořádně když je to potřebné.
Zabývá se:
- posuzováním metodik létání
- projednáváním obsahu všech metodických shromáždění
- projednáváním opatření k přípravě instruktorů
- projednáváním otázek spojených s přeškolováním na novou leteckou techniku
- posuzováním dosažené úrovně bezpečnosti letů a podíl vedoucích zaměstnanců na bezpečnosti letů
- projednáváním opatření ke zkvalitňování organizace a uskutečňování leteckého výcviku
- posuzováním stavu učební a výcvikové základny
- posuzováním profesionální kvality letců
- posuzováním a předkládáním návrhů na nutné změny a úpravy v leteckých předpisech a jiných dokumentech
- zobecňováním charakteristických chyb letců při leteckém výcviku
- vyhodnocováním plnění závěrů předchozích metodických rad.
CERTIFIKACE
Oprávnění střediska pilotního výcviku a Schválení programu výcviku (DTO) vydaného pro OKA FLIGHT SERVICES
Máte zájem o získání leteckého průkazu s námi?